4 Ocak 2012 Çarşamba

Sevdim | Bebek - Baylan Pastanesi


Buranın genel konseptine hiç uygun bir yazı olmadı, ama burasının bir konsepti olması pek hoşuma gitmemeye başladı.

Geçen gün havalar soğudu soğuyalı gidemediğim Bebek'e gittik, ki çok severim. O kadar gitmiş olmama rağmen Baylan'da oturmamıştık hiç. Kadıköy'dekinin mütevazılığının aksine orası dekorasyon ve manzara açısından inanılmaz şık. Yolunuz düşünce mutlaka uğrayın.





Ben pek tatlı, özellikle çikolata sevmeyen bir insanım. :) Yine de kahve içilesi... Zaten yan tarafı cafe, restoranmış meğersem.

Bu da Kadıköy'deki, orası ufacık ve yaş ortalaması biraz daha yüksek bir yer. Galiba ben Bebek'tekini daha bir sevdim.

Fiyatlarına gelince, dekorasyon, semt ve manzaranın da etkisiyle Kadıköy'den daha yüksek. Ama ne yalan söyleyeyim; ben yaz gelince her yeri ayrı bir seviyorum... Yazın daha güzel olur :)



Yazdığım yazılar genelde kasvetli ve derin oluyor, arada böyle resimli, gezmeli postlar yapmak da fena olmasa gerek...



1 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails