22 Ağustos 2012 Çarşamba

Saçma Sapan Bir Bağımlılık Hikayesi

Bağımlılık derken sigara, içki, uyuşturucu gibi sıradan aşk meşk gibi arabesk bir konu açacağımı zannediyorsanız yanılıyorsunuz. Aslında abarttığımı düşünüyordum ki internette biraz araştırınca, çevreme sorup soruşturunca aslında benim gibi çok fazla insan olduğunu fark ettim.

Her neyse, konumuz burun damlası bağımlılığı.



Benim hikayem havalar vıcık vıcık sıcak olduğundan klimanın karşısında uyumamla başladı. Klima havayı kurutuyor malum, bu yüzden burnum tıkanıyordu. Geceleri yatarken ya da uyurken uyanıp sıkmaya başladım.

Allah Rızası İçin Bir Burun Damlası

Ben bunu pek önemsemezken bağımlılık sinsice başlamış meğersem. Bir gün staja başladığım yerde seminerdeyken tıkanınca önemsemem gerektiğini anladım diyeceğimi sandınız ama yine umursamadım. Şirketteki doktor sağolsun bana serum fizyolojik verdi ama tüpün yarısını burnuma boşalttıktan sonra yine nefes alamıyordum. Gittim "Allah rızası için bana burun damlası ver, bu hiçbir işe yaramıyor." dedim. (uyuşturucu parası dileniyorum sanki :o)

Ve o günden sonra bir tane ofiste bir tane de evde olmak üzere iki burun damlam vardı. Markaların gazabından korkmasam kendilerinin üzerine burada kırmızı çarpı yapacağım paintte, o derece. Sadece geceleri sıkmakla başladığım ve sonunda günde 2-3 kere damla kullandığım 10 günüm böyle geçti.




"Artık Senin Onlarla İşin Bitti."

Doktorcum burnuma, ağzıma ve kulağıma ucunda kamera olan uzun bir metal çubuk soktuktan sonra "Alerjidir bu, kemik falan yok. Senin artık o damlalarla işin bitti." dedi ve bana aşkım bebişim bitanecim Avamys'imi yazdı. Kendisini öyle sevmişim ki instagram'dan yaptım fotoğrafını anlayın :)


N'olursun Bir Fıs Daha Sıkayım, Nefes Alamıyorum!

Tabii hemen her şey düzeldi diye beklemeyin. Doktorcum bundan günde bir kere ikişer fıs sıkacaksın demişti. Zaten ohooo bir sürü yan etkisi gözüküyor antihistamin olduğu için...

Doktora gittiğim gün saat 16.00 civarı benim burun tıkanmaya başladı, ben de artık o ezik damlalarla işim bitti havalı damlam var diyerek sıktım kendisini ama nafile! Burnum hiç açılmadı. En son yanımdaki arkadaşıma "Hiç nefes alamıyorum, bir fıs daha sıkayım, ne olur?" diye hüngür hüngür ağladım.

Ve mutlu son!

Saat başı uyanıp su içmemle geçen bir geceden sonra sabah 11.00 gibi burnum açıldı ve daha da tıkanmadı. 4-5 günde bir tıkanıklığım olabiliyor yine, sıkıyorum geçiyor; alerjiden olduğunu tahmin ediyorum.

Bu konudan muzdarip çok insan olduğunu bildiğim için yazdım bu yazıyı, kesinlikle ilaç önermek için değil. Gerizekalı gibi o damlaları kullanıp durmayın doktora gidin.








1 yorum:

  1. otrivin de tavsiye ederim. =) bağımlılık yapıyor fakat 30 saniye sonra açıyor. =)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails