31 Mart 2012 Cumartesi

Maçka 28 Çıktı!




Daha önce Maçka Dergisi'nden şu yazımda bahsetmiştim. 28. sayımız çıkalı çok oldu gerçi ama buraya da yazayım dedim. :)

Edebiyat içeriğinden biraz uzaklaştırdık. Dosya konusu ise şu sıralar oldukça popüler olan sosyal medya. Ayrıca çok değerli insanlarla yaptığımız röportajlar da var: Sosyal Medya deyince çoğumuzun aklına gelen ilk isim Serdar Kuzuloğlu, inanılmaz pozitif ve insana neşe saçan sevgili Aret Vartanyan, bu blogda da harika şarkılarını yazılarımın şarkısı yaptığım Redd grubu ve çok değerli mezunumuz Özge Temizsüt Yamaner bizimle çok harika şeyler paylaştılar.

Bu sayıyla beraber Maçka Dergisi'nin üç sayısını çıkardım editör olarak ve yine bu sayıyla beraber editörlüğü benden daha da iyi yürütebilecek arkadaşım Merve Çeliker'e bıraktım. Biraz duygulanmadım da değil, itiraf edeyim...

 Neyse dergimizi Dijimecmua'dan ücretsiz olarak okuyabileceğinizi belirtip yazımı bitireyim, buyrunuz: Maçka 28

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails