14 Kasım 2010 Pazar

Anılar - II

Vaktiniz varken toparlanın... sakinleşin, hafifleyin... http://fizy.com/#s/1agrel

Madem eski şiir defterinden başladım, anılarımdan; devam edelim bakalım. ama kısa kısa, hepsini beğenemiyorum yazdıklarımın, çok yol almışım sanırım... siz de anılarınızı hatırlayın ama n'olur güzel anılarınızı hatırlayın, çünkü en çok onlar hatırlanmaya değerler...

...
İstemiyorum ağlamak yanılırım
Zaten donar gözyaşlarım
Ayaklarımın altında ışıltılar
Tepeden dünyaya bakarım
Sanırım
Ne kadar uçarsam o kadar çakılırım
Tüm sağanaklarla gözyaşıydım
Sanırım gözyaşıydım
Ağlayamadım...

***
Kırılgan rüyaların ellerime batmadığı bir yerdeyim
Öyle bir yer ki zor tarif etmesi, kaybolurum
Aşkla boşluğun bir anda yer değiştirmesi
Hiçbirimiz anlamayız, içimizden geçer gider
Ürpeririz...
Belki bir çabadır bu, saklamaktır, kırılmaktan korkmaktır
Hala sarılmamış yaralardır, gözyaşlarıdır silinmeyen
Ama şüphen olmasın hep bir gülümsemedir kendini belli etmeyen...

***

...
Belki de biraz uğraşsam hep aşıktım diyeceğim
Uçuruma da ramak kalmış
Hani tam adımını atarsın da biter ya
Tam heveslenmişken, çarpıntın başlamışken
Ya da bitmez dibi yoktur bataklığın
Batar da batarsın
Orası sayılır işte bu küçük kulübe
Bittiği adımla sonsuza kadar sürecek...

***

...
Her insan bir yıldızdı sanki
Farklıydı hepsinin gözleri
Tüm doslukların, aşkların
Öylesine masumdu ki yürekleri
Ve ben sevdiklerimin gizli saklı sevgilerini
Avuçlarımda getirdim
Gökyüzünden yeni geldim
Başım dönüyor, yorgunum biraz
Ama umutluyum, içim aydınlık
Yine de dedim ya yorgunum
Ellerimden tutun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails