1 Ekim 2010 Cuma

Merak Edenlere...



Romanı bitirdim, blog'a uzun süre yazmadım.

Doğrusu yeni romana başladım, tabi öncesinde Çıkmaz Sokak'ın etkisinde kalmamak için ara vermem de gerekti. Yeni romanla ilgili bir şey anlatmayacağım; çünkü bu sefer oldukça farklı şeyler deniyorum.

Sadece kardeşime anlattım, yeni okuyacak olanları ve sonunda ortaya çıkacakları bilmeyenleri kıskandı, tüm heyecanı kaçtı dedi ve üzüldü çünkü.

Nerdeyim diye merak edenlere tumblr 'ımda basit, ufak şeyler paylaşıyorum.

Yine de hazır başlamışken;

Kafatasınızda bir katil yaşadı mı hiç
Beyni yorar;
İnce planlar...
İnce planlar...
Maktülünün her nefesini izleyen
Tüm takıntılarını ezberleyen
Obsesif bir katil
Çıplak gezen kendi beyninde...

Bir sigara yakıp yaktı mı beyin hücrelerinizi
Teker teker yok eder
Zavallı cinayet planları
Maktülün her nefesi
Mutlu günlerinin her saniyesi

En mutlu anınızı kollayan bir katil
Dört duvar
İnce planlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails