27 Ağustos 2010 Cuma

Unuttum Sahneleri...


Romana bunu da koymak istemiştim aslında...

Tek bir şarkım kaldı galiba bu sefer
Gerçek değil gibi hiç bir şey
Sözler ilk defa dökülmüyor dudaklarımdan
Şarkı da söyleyemiyorum
İçimden ne kadar korkmuyorum desem
O kadar ağlıyorum

Gözyaşları can yakar mıydı bu kadar
Kavurur muydu bedenimi
Kendi yazamadığım kuralları yıkmak zor gelseydi
Ölememeyi seçemezdim herhalde
Mırıldanma artık lütfen duyamıyorum seni
Titriyorum tutunamıyorum bile
Lütfen yapabiliyorsan çığlık at
Çünkü bu parça parça sahneler
Tahminin doğru sen yoksun
Gözümün önüne bile gelmiyorsun

Gözyaşları can yakar mıydı bu kadar
Neden son yaprak da düşmüyor artık
Neden bu kadar güçlüyüm
Ya da korkağım son yaprağa kıyamayacak kadar
Tüm görüntüler silinecek çünkü o zaman

Suya yansıyan senin görüntün değil sanki
Bu gözler senin değil
Damlayan gözyaşları benim değil
Burası ait olduğum yer değil
İşin kötüsü sen de buraya ait değilsin

Gözyaşları can yakar mıydı bu kadar
Kanatır mıydı ellerimi
En son böyle olmamıştı sanki
Yine korkmuyorum diye sayıklıyorum adınla birlikte
Bu şarkı benim değil
Sözleri ezberimdeydi sanki ama söyleyemiyorum
Ağlamamı isteme benden o kadar güçlü değilim
Ben değilim benim değilsin bu sen değilsin
Hep uyuyacağım şimdi uyandığımda geri gelmeyeceksin çünkü
Gelsen bile artık sen, sen olmayacaksın
Bana sen olduğunu hatırlatamayacaksın
Bırak tüm sahneler silinsin unuttum ben repliklerimi
Çoktan zaman durdu
Evet, gözyaşları çok can yakar, acıtır unutma bunu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails