23 Ağustos 2010 Pazartesi

Sonsöz



Biri aşk odaklı anlatıyordu, diğeri aşık olmasam da olur diyordu...
Birbirleri için falan yaratılmamışlardı...
Yer yer aşık oldular birbirlerine, yer yer birbirlerini kullandılar...
Peri masalı vaad etmemişlerdi bize...

Ben ne Arda’yı Zeynep’e, ne Zeynep’i Arda’ya yakıştırabiliyorum zaten. İkisi de fazlasıyla arızalı... Asla birlikte olamazlardı, olmayacaklardı.

Alp’e gelince, Alp mayıs 2009’da bu romana başladığımdan beri en sevdiğim kahramandı, bence Alp ikisinden de daha iyi bir insan; ama onun da fazla yapacağı bir şey kalmadı. Yakın bir zamanda ölür gibi geliyor bana, ama onu öldürmeye kıyamadım.

Başrollerin hepsi mutsuz mu oldu ne? E başrol olmanın da bir bedeli var, yan rollerin hepsi mutlu mesut yaşıyor şu an. En anlamsız hikaye de her zaman başrollerinkidir zaten.


Ecenur Doğan
Mayıs '09 - Ağustos '10


Romana başladığımdan beri harika tepkiler alıyorum, siz olmasaydınız devam etmek gelmezdi içimden... iyi ki varsınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails