5 Mayıs 2012 Cumartesi

Burada Değilken Neler Yapıyorum | 23 Nisan Gezisi


Bu dönem inanılmaz yoğunum, o yüzden 23 nisan tatilini fırsat bilip gittiğimiz gezi inanılmaz iyi geldi.Yine de tam bir metropol insanıyım galiba, herkeste emekli olup buralara yerleşme isteği uyanırken ben dünyayı dolaşırım neden buraya yerleşeyim deyip durdum. Oradan minik minik notlar:

Bir de yazının şarkısı sarhoş bir yolculuk şarkısı,  Ingrid Michealson'dan Far Away :)

İlk gün kahvaltı yaptığımız yerin manzarası pek hoştu, Çanakkale'deydik...



Assos'ta koylar ayağımızın altındaydı..


Altınoluk'taki otelimizin ismini tersten okuyunca "Maçka" oluyordu :o


Gece sahilde ateş yakıp şarkılar da söyledik... 


Manzaramız hep içimizi açmaya yetti..


Dere tepe düz gittik...


Kaz Dağları'na çıktık. Jipi kullanan amca, "taksiye biner gibi safari mi yapılır?" diyerek bizi çukurlara, tümseklere soktu. Yolda hız sınırlarını zorladı, tırları bile solladı. Bir ara dağlardan aşağı yuvarlanır mıyız diye korkmadım desem yalan olur.


Zaman zaman şelale görmekten sıkıldık, uçurumlardan bile aşağı indik. :o (evet orada bir gökkuşağı var.)



Bursa'ya uğrayıp İskender yemeyi de ihmal etmedik.

23 Nisan'da ip bile atladık :)


Bu yazıyı yazarken bir yandan projelerle boğuşuyorum, şu resmime bakıp da birkaç hafta önceye dönmeyi istememek elimde değil. :)


Hamiş: Resimlerin bir kısmı benim çektiklerim, bir kısmı da Aybüke'den...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails